مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-22سياسي

پیش ثبت نام 150 نفر برای هر کرسی نمایندگی در استان زنجان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: برای هر کرسی نمایندگی مجلس استان 150 نفر پیش ثبت نام کرده اند که آمارها بعد از ثبت نام نهایی اعلام خواهد شد.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: برای هر کرسی نمایندگی مجلس استان 150 نفر پیش ثبت نام کرده اند که آمارها بعد از ثبت نام نهایی اعلام خواهد شد.

ابوالفضل رفیعی پیش از ظهر امروز (30 مهرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه براساس آخرین آمارها در سه روز اول ثبت نام نهایی نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس در استان زنجان 60 نفر ثبت نام نهایی کرده اند، اظهار کرد: همه افراد که تمایل به حضور در این انتخابات را دارند، در موعد قانونی با بارگزاری همه مدارک ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات برای نخستین بار کاندیداها باید شماره حسابی را به عنوان حساب هزینه کرد در انتخابات اعلام کنند که این امر در راستای شفاف سازی هزینه ها در ایام انتخابات و نظارت بر این موضوع است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم انتخابات باشکوهی رقم زده شود، خاطرنشان کرد: اعلام شده است که باید منطبق با قانون همه افراد درگیر در جریان انتخابات گام بردارند و در این مسیر نظارت ها دقیق تر از قبل خواهد بود و اعلام شده است که برای ما کاندیداها هیچ فرقی نداشته و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش ثبت نام 150 نفر برای هر کرسی نمایندگی در استان زنجان

پیش ثبت نام 150 نفر برای هر کرسی نمایندگی در استان زنجان