مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-20بين الملل

صهیونیست ها با بمب های آمریکایی مردم غزه را قتل عام می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه آمریکا شریک جرم رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه است اظهار کرد: وقتی رییس جمهور آمریکا برای قتل عام کودکان و زنان و غیر نظامیان فلسطینی بمب در اختیار رژیم صهیونیستی می گذارد در این جنایات شریک می شود.

وی با بیان اینکه 75 سال است اسراییل با اشغال فلسطین مردم این سرزمین را به خاک و خون کشیدند افزود: بیمارستان ها از امن ترین نقاط یک منطقه به حساب می آید در حالی که آمریکایی ها به صهیونیست ها بمب مخصوص می دهند تا بیمارستان بر سر مجروحان آوار شود.

  امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: اگر کشورهای مسلمان پیام امام راحل در سال 1360 مبنی بر اتحاد مسلمانان برای نابودی اسراییل را جدی می گرفتند امروز شاهد کشتار وسیع کودکان و زنان بیگناه غزه نبودیم.

وی تصریح کرد: البته امروز شاهد ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابل مقاومت مردم فلسطین هستیم به طوری که آنها توان و جرأتی برای مقابله با رزمندگان حماس نداشته و به جای آن انسان های بیگناه، زنان و کودکان را به شهادت می رسانند.

فاضلیان با تأکید بر اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه شرعی و دینی است ادامه داد: باید در مقابل ظلم و ستم صهیونیست ها ایستادگی کرد و اجازه نداد آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها با بمب های آمریکایی مردم غزه را قتل عام می کنند

صهیونیست ها با بمب های آمریکایی مردم غزه را قتل عام می کنند