مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-23سياسي

حق محرومیت از مطب برای پزشکان سازمان پزشکی قانونی برقرار شد


مدیرکل منابع انسانی سازمان پزشکی قانونی از برقراری حق محرومیت از مطب برای پزشکان این سازمان خبر داد و گفت: این اقدام به منظور جبران بخشی از سختی کار پزشکان قانونی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، محمدرضا اربابی روز شنبه افزود: با توجه به سختی کار پزشکی قانونی و مشغله و حجم بالای کار پزشکان در این سازمان، حق محرومیت از مطب برای جبران بخشی از خدمات آنان در ساعات غیراداری به تصویب رسید که پس از ابلاغ شورای حقوق و دستمزد اجرا می شود.

وی ادامه داد: کار در پزشکی قانونی به ویژه در بخش های فنی و تخصصی با دشواری های خاص خود همراه است و پزشکان این سازمان با وجود حداقل پرداختی در مقایسه با پزشکان شاغل در دیگر نهادها، ناچار هستند برای پاسخگویی به موقع به پرونده ها چندین برابر ظرفیت معمول کار کنند زیرا کمبود نیروی متخصص حجم کاری بیشتری را بر آنان تحمیل می کند.

مدیرکل منابع انسانی سازمان پزشکی قانونی با اشاره به اینکه پزشکی قانونی از مشاغل حساس و پراهمیت در سیستم قضایی است، افزود: در بیشتر کشورهای دنیا، پزشکان قانونی از بالاترین میزان حقوق و دستمزد برخوردار هستند که همین موضوع نشان دهنده اهمیت، حساسیت و جایگاه قابل توجه اظهار نظر کارشناسی پزشکان قانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق محرومیت از مطب برای پزشکان سازمان پزشکی قانونی برقرار شد

حق محرومیت از مطب برای پزشکان سازمان پزشکی قانونی برقرار شد