مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-06سياسي

آگاهی نیروی انتظامی منجر به خنثی شدن دسیسه دشمنان شد


جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: آگاهی نیروی انتظامی در مقابل هنجارشکنی به گونه ای نبود که دشمن سوءاستفاده کند.

- ایسنا/تهران جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: آگاهی نیروی انتظامی در مقابل هنجارشکنی به گونه ای نبود که دشمن سوءاستفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، شهرام امیریان ظهر جمعه 14 مهر ماه در جمع مردم شهرستان قرچک ، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامیاظهار کرد: مجموعه انتظامی با توجه به آماج خباثت های دشمن و جریان رسانه ای که بر علیه این مجموعه خدوم به وجود آورده بود هم تلاش کرد بهتر از هر زمان دیگری به وظیفه خود عمل کند و هم مورد مهر و حمایت بیش از پیش مردم قرار گرفت.

وی با تشکر از قانون مداری مردم در جامعه افزود: در هر جامعه ای قوانین اجتماعی مبنای زندگی افراد در آن جامعه است، حقیقتاً باید از قانون مداری مردم تشکر و قدردانی کنیم.

جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: بنده در این یک سال گذشته که موضوعاتی در کشور ایجاد شد، حضور دلیرانه نیروی انتظامی را در جهت حفظ امنیت کشور می دیدم، جا دارد از این تریبون از زحمات تمامی جان برکفان نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کنم.

این مقام مسئول بیان کرد: دشمن دنبال کوچکترین خطایی از مجموعه انتظامی در جریان این هنجار شکنی ها بود تا در رسانه های خود با د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی نیروی انتظامی منجر به خنثی شدن دسیسه دشمنان شد

آگاهی نیروی انتظامی منجر به خنثی شدن دسیسه دشمنان شد