مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-16بين الملل

سایه عملیات «طوفان الاقصی» بر زنجیره تامین مواد غذایی رژیم صهیونیستی


عملیات «طوفان الاقصی» که امروز (دوشنبه) وارد دهمین روز خود شده است تا بدین لحظه خسارت هنگفتی را برای اقتصاد رژیم صهیونیستی به بار آورده است و امنیت غذایی این رژیم را نیز به خطر انداخته است و شواهد حاکی از پیچیده تر شدن این بحران در صورت تداوم این عملیات هستند.

- سایه عملیات طوفان الاقصی بر زنجیره تامین مواد غذایی رژیم صهیونیستی عملیات طوفان الاقصی که امروز (دوشنبه) وارد دهمین روز خود شده است تا بدین لحظه خسارت هنگفتی را برای اقتصاد رژیم صهیونیستی به بار آورده است و امنیت غذایی این رژیم را نیز به خطر انداخته است و شواهد حاکی از پیچیده تر شدن این بحران در صورت تداوم این عملیات هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حملات مقاومت فلسطین و هدف قرار دادن شهرها و شهرک هایی که سبد غذایی رژیم اشغالگر را تامین می کنند، به امنیت غذایی این رژیم ضربه محکمی وارد کرد و علاوه بر آن وحشت ایجاد شده در میان توده ساکنان سرزمین های اشغالی و فراخواندن صدها هزار نیروی کار برای ملحق شدن به ارتش به عنوان نیروی ذخیره منجر به فلج شدن زنجیره تامین و در نتیجه آن شدیدتر شدن خسارت اقتصادی این رژیم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه العربی الجدید، مقامات اتحادیه های کشاورزی و انجمن های دامداران و تولیدکنندگان لبنی، مزارع، انبارهای دام و کارخانه های لبنیاتی در شهرک ها و شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه عملیات «طوفان الاقصی» بر زنجیره تامین مواد غذایی رژیم صهیونیستی

سایه عملیات «طوفان الاقصی» بر زنجیره تامین مواد غذایی رژیم صهیونیستی