مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 19:502023-10-09اقتصادي

چتر پوشش بیمه سلامت بر تمام داروخانه ها و آزمایشگاه های استان اصفهان


مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان با اشاره به 4500 مرکز درمانی مجوزدار فعال، طرف قرارداد بیمه سلامت گفت : کلیه آزمایشگاهها و داروخانه های سطح استان اصفهان طرف قرارداد بیمه سلامت می باشند.

- محمدحسین صفاری، مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در آستانه هفته بیمه سلامت با اعلام خبر خوش و امیدوارکننده برای بیمه شدگان، افزود: سقف پرداخت موسسات طرف قرارداد برای بیمه شدگان کارکنان دولت برداشته شده و بیمه شدگان محدودیتی در مراجعه و استفاده از خدمات موسسات ندارند.

صفاری با بیان اینکه کلیه آزمایشگاه ها و داروخانه های سطح استان اصفهان طرف قرارداد بیمه سلامت می باشند افزود: بیمه سلامت کلیه مطالبات موسسات طرف قرارداد خود را به موقع پرداخت نموده و هیچ بدهی در این زمینه ندارد.

  وی با بیان اینکه بیمه سلامت استان اصفهان با بیش از 4500 مرکز درمانی مجوزدار فعال، طرف قرارداد است، گفت: هیچ داروخانه و آزمایشگاه مجوزدار و بدون تخلفی در سطح استان وجود ندارد که طرف قرارداد بیمه سلامت نباشد.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان افزود: جهت افزایش سطح رفاه و رضایتمندی بیمه شدگان در تلاش هستیم تا کلیه موسسات تصویربرداری استان نیز طرف قرارداد بیمه سلامت قرار گیرند و در حال حاضر فقط 12 موسسه تصویربرداری، هنوز با این بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر پوشش بیمه سلامت بر تمام داروخانه ها و آزمایشگاه های استان اصفهان

چتر پوشش بیمه سلامت بر تمام داروخانه ها و آزمایشگاه های استان اصفهان