مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-10سياسي

شهدا در راه دفاع از آرمان های انقلاب و امام جانفشانی کردند


فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه شهدا در راه دفاع از آرمان های انقلاب و امام راحل جانفشانی کردند گفت: شهدا پهلوانان بی ادعا و عارفان حق آشنا بودند که از خود گذشتند و به خدا رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان سردار سلمان امیری امشب در دومین کنگره 8 هزار شهید استان همدان با بیان اینکه تجلیل و تعظیم از مقام شامخ شهدای گرانقدر و عزیز انقلاب و برگزاری کنگره و یادواره شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است اظهار کرد: شهدا در راه دفاع از آرمان های انقلاب و امام راحل جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه امروز جوانان و فرزندان این مرز و بوم با یاد و نام شهدا با ترویج فرهنگ شهدا که رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است بر قلل رفیعی ایستاده اند گفت: از شهدا می خواهیم دست ما را بگیرند که هر که را شام شهادت نیست مرگ هست.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه شهدا پهلوانان بی ادعا و عارفان حق آشنا بودند که از خود گذشتند و به خدا رسیدند افزود: همدان همواره در عرصه های مختلف و حتی قبل از پیروزی انقلاب تا کنون از جایگاه رفیعی برخوردار بوده است و گواه آن 8 هزار شهید استان است.

وی با اشاره به وجود 336 شهید، 29 آزاده، 4 هزار رزمنده دفاع مقدس، 222 شهید دفاع مقدس و 114 شهید پس از جنگ گفت: سرهنگ شهید علی میرزایی نیز در درگیری با سوداگران مرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا در راه دفاع از آرمان های انقلاب و امام جانفشانی کردند

شهدا در راه دفاع از آرمان های انقلاب و امام جانفشانی کردند