مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 23:352023-10-02اقتصادي

ثبت وقف قرآنی در نخستین روز هفته وقف در بلده نور


رییس اداره اوقاف و امور خیریه بلده نور از ثبت اولین وقف قرآنی در روستای میناک به ارزش 30 میلیارد ریال همزمان با اولین روز از هفته وقف خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس اداره اوقاف و امور خیریه بلده نور از ثبت اولین وقف قرآنی در روستای میناک به ارزش 30 میلیارد ریال همزمان با اولین روز از هفته وقف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، کامران نعیمی طی گفت وگویی ضمن تبریک هفته وقف، اظهار کرد: افزایش موقوفات از اعتماد مردم نسبت به عملکرد اوقاف در حوزه اجرای نیات امینانه واقف نشان از اعتماد مردم دارد.

وی افزود: در اولین روز هفته وقف، واقف خیراندیش عباس هاشم زاده ضمن حضور در اداره اوقاف بلده ، 6 دانگ عرصه و اعیان با مساحت هزار متر مربع زمین مزروعی واقع در روستای میناک بلده با ارزش تقریبی 30میلیارد ریال جهت آموزش قرآن و احکام دینی وقف کرد.

نعیمی با بیان اینکه این اولین وقف حوزه قرآنی ثبت شده در بلده است، بیان کرد: در بلده نور حدود 870 موقوفه داریم و در سال جاری با احتساب وقف جدید شاهد دو وقف بوده ایم که وقف دیگر 6 دانگ یک منزل با مساحت 450 متر مربعی در روستای سراست با هدف الحاق به زمین امامزاده بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت وقف قرآنی در نخستین روز هفته وقف در بلده نور

ثبت وقف قرآنی در نخستین روز هفته وقف در بلده نور