مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-26بين الملل

سردرگمی آمریکایی ها در انتخاب رییس جمهور آینده


به گزارش سایت قطره و به نقل از«یواس ای تودی»، جدا از آن دسته از رای دهندگان موافق و مخالف حضور بایدن و ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، کسانی هستند که هیچ یک از این دو را نمی خواهند و به دنبال فرد دیگری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یو اس ای تودی در گزارشی که به تازگی منتشر کرده، ادعا می کند شاید انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا تکرار همان انتخابات سال 2020 در این کشور باشد.

انتخاباتی که رای دهندگانش، مجبورند بار دیگر بین دونالد ترامپ جمهوری خواه و جو بایدن دموکرات یک نفر را انتخاب کنند.

با این حال حضور مجدد دو نامزد ریاست جمهوری دوره پیشین انتخابات آمریکا در دوره جدید انتخاباتی به معنای آن نیست که رای دهندگان آمریکایی به سراغ دیگر نامزدهای انتخاباتی با محبوبیت کمتر نروند.

  در این گزارش طبق آخرین نظرسنجی های انجام گرفته شده از سوی یو اس ای تودی و دانشگاه سافولک در ماه ژوئن، عنوان شده که نزدیک به 34 درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی از جو بایدن حمایت کرده اند و 32 درصد دیگر هم گفته اند در انتخابات سال آینده به ترامپ رای می دهند.

با این حال 23 درصد از رای دهندگان گفته اند قصد دارند به فردی غیر از بایدن و ترامپ رای دهند؛ درصد قابل توجهی از رای دهندگانی که مشخص نیست قصد دارند چه کسی را به جای ترامپ و بایدن به عنوان رییس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی آمریکایی ها در انتخاب رییس جمهور آینده

سردرگمی آمریکایی ها در انتخاب رییس جمهور آینده