مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-17اقتصادي

لزوم کاهش هزینه های تولید در بخش شیلات


مدیر امور شیلات و آبزیان خراسان رضوی گفت: هزینه تولید در بخش شیلات بالا است و محصول گران تولید می شود، بنابراین کاهش هزینه های تولید اهمیت ویژه ای دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور شیلات و آبزیان خراسان رضوی گفت: هزینه تولید در بخش شیلات بالا است و محصول گران تولید می شود، بنابراین کاهش هزینه های تولید اهمیت ویژه ای دارد.

مجید طاهرپور در نشست صنعت آبزی پروری که به همت پژوهشکده بیوتکنولوژی صنعتی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با همکاری مدیریت شیلات استان امروز، 25 مهرماه، در سالن همایش های دکتر کاظمی آشتیانی برگزار شد، در رابطه با وضعیت آبزی پروری استان و اقدامات شاخص شیلات در راستای توسعه آبزی پروری اظهار کرد: در سال 1400، 8458 تن تولید داشتیم که این میزان در سال جاری به مرز 12 هزار و 500 تن رسید.

حدود 70 درصد هزینه پرورش ماهی در بخش غذا است.

همچنین راه اندازی و بهره برداری از دو کارخانه خوراک آبزیان با مجموع ظرفیت تولید 70 هزار تن خوراک آبزیان یکی دیگر از اقدامات در این حوزه بود.

وی افزود: علی رغم اینکه در حوزه های مختلف پیشرفت داشته ایم، متاسفانه در حوزه کیفیت غذا اعم از وارداتی و داخلی مشکلاتی را داریم که جدای از هزینه تمام شده، بر روی کیفیت لاشه و محصول نیز اثرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کاهش هزینه های تولید در بخش شیلات

لزوم کاهش هزینه های تولید در بخش شیلات