مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 18:252023-09-23اقتصادي

دستاوردهای سایپا در حوزه خدمات پس از فروش به رشد تولید داخلی کمک می کند


نشست هم اندیشی رییس کمیسیون صنایع مجلس با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل سایپایدک و دبیران انجمن قطعه سازی ایران، در سازمان خدمات پس از فروش سایپا برگزار شد.

- اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازسایپانیوز (http://saipanews.

ir/)، عزت الله اکبری تالار پشتی، رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به اهمیت رونق تولید داخلی در بهبود چرخه صنعت قطعه سازی کشور، گفت: در سال های اخیر مجلس شورای اسلامی توجه ویژه ای به حمایت از تولید داخلی و تسهیل قوانین مرتبط با این موضوع داشته که امیدواریم با همکاری و رایزنی با شبکه نظام بانکی کشور در جهت تزریق نقدینگی و ارائه تسهیلات لازم به خودروسازان جهت تقویت تکنولوژی و تجهیزات زنجیره تامین به منظور تولید قطعات با تکنولوژی بالا، نتیجه آن را به زودی در رونق اقتصادی کشور شاهد باشیم.

او با اشاره به رویکرد گروه خودروسازی سایپا به داخلی سازی محصولات، گفت: این اقدام سایپا در خور قدردانی است که امیدواریم در فرآیند داخلی سازی، افزایش کیفیت تولیدات و استفاده از دانش روز صنعت خودروسازی هم مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به گردش مالی بالای صنعت قطعه سازی، افزود: متاسفانه عده ای سودجو به خاطر منفعت طلبی خود، قطعات تقلبی و بی کیفیت تولید می کنند که باید با آنها به صورت جدی برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای سایپا در حوزه خدمات پس از فروش به رشد تولید داخلی کمک می کند

دستاوردهای سایپا در حوزه خدمات پس از فروش به رشد تولید داخلی کمک می کند