مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-09سياسي

استفاده از فناوری های نوین بهترین ابزار پرورش استعدادهای کودکان است


وزیر دادگستری پیش از ظهر امروز دوشنبه 17 مهرماه 1402، میهمان ویژه نمایشگاه یک تجربه نوآورانه برای کودکان و نوجوانان بود.

- وزیر دادگستری پیش از ظهر امروز دوشنبه 17 مهرماه 1402، میهمان ویژه نمایشگاه یک تجربه نوآورانه برای کودکان و نوجوانان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در این نمایشگاه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جهوری برپا شده بود، هفته ملی کودک را تبریک گفت و اظهار کرد: کودکان از طرفی آسیب پذیر، حساس و نیازمند توجه ویژه هستند و از طرفی سرمایه های اصلی هر کشوری محسوب می شوند.

لذا با توجه به فرصت کوتاه کودکی، باید از هر ابزاری برای استفاده از این ظرفیت و پرورش استعدادهای آنان در محیطی سالم و شاداب بهره گرفت.

رحیمی، استفاده از فناوری های نوین را بهترین ابزار برای پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان در دوران کوتاه کودکی عنوان کرد و برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای به کارگیری دانش روز در حوزه کودکان و به صحنه آوردن شرکت های دانش بنیان در عرصه حقوق کودک برشمرد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان در چند محور امکان همکاری در حوزه حقوق کودک را دارند اظهار داشت: فناوری می تواند با جبران معلولیت کودکان دارای نقص عضو، شادی، آرامش و توانمندی را برای آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری های نوین بهترین ابزار پرورش استعدادهای کودکان است

استفاده از فناوری های نوین بهترین ابزار پرورش استعدادهای کودکان است