مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-01بين الملل

بایدن خواستار کمک بی وقفه آمریکا به اوکراین شد


در حالیکه درخواست بودجه میلیارد دلاری رییس جمهور آمریکا برای کی یف در کنگره رد شد، «جو بایدن» خواستار کمک بی وقفه ایالات متحده به اوکراین برای نبرد با روسیه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده آمریکا بامداد امروز (یکشنبه) علی رغم استقبال از توافق کوتاه مدت دو حزب جمهوری خواه و دموکرات بر سر لایحه بودجه که دولت فدرال به واسطه آن برای مدت 45 روز دیگر باز خواهند ماند، اما از رد پیشنهادش در خصوص گنجاندن میلیاردها دلار بودجه در لایحه بودجه برای کمک به اوکراین برای نبرد با روسیه، ابراز ناامیدی کرد.

شبکه روسی راشاتودی گزارش کرد، بایدن در بیانیه ای کوتاه، شنبه شب به وقت محلی (بامداد یکشنبه به وقت تهران) درست اندکی پس از آن که کنگره لایحه بودجه فدرال را به تصویب درآورد، گفت: ما تحت هیچ شرایطی نمی توانیم اجازه دهیم که حمایت آمریکا از اوکراین قطع شود .

بایدن 24 میلیارد دلار اضافی برای اوکراین درخواست کرده بود تا از جریان بی وقفه کمک ها به این کشور اطمینان حاصل کند اما منتقدان استدلال کرده اند که واشنگتن، اولویت های مهم تری دارد و باید تدابیر قوی تری در برابر سوء استفاده از کمک های ارسالی به کی یف داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن خواستار کمک بی وقفه آمریکا به اوکراین شد

بایدن خواستار کمک بی وقفه آمریکا به اوکراین شد