مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-17اقتصادي

تکمیل روشنایی سه راهی حاجی آباد فامنین


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فامنین از تکمیل روشنایی سه راهی حاجی آباد با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فامنین از تکمیل روشنایی سه راهی حاجی آباد با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال خبر داد.

رسول ابراهیمی خانی اظهار کرد: امسال با توجه به نیازی که برخی محورهای شهرستان فامنین به اصلاح راه ها و روشنایی داشتن، اصلاح روشنایی محور فامنین به دخان سه راهی حاجی آباد در دستور کار قرار گرفت که با امکانات و اکیپ امانی شهرستان فامنین انجام شد.

وی بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در راستای بهسازی و روکش آسفالت راه های این شهرستان در همین مدت نیز روکش آسفالت ورودی فامنین از پل روعان تا فامنین به طول 16 کیلومتر با اعتباری افزون بر 20 میلیارد تومان انجام شد.

ابراهیم خانی از اجرای نیوجرسی به طول یک کیلومتر از ورودی شهرستان فامنین نزدیک به پل روعان با اعتبار دو میلیارد تومان خبر داد و افزود: همچنین در این مدت خط کشی مسیرهای ورودی فامنین به صورت سه خطه با اعتباری افزون بر 200 میلیون تومان انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فامنین خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل بارش برف و باران با توجه به پیش بینی افزایش ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل روشنایی سه راهی حاجی آباد فامنین

تکمیل روشنایی سه راهی حاجی آباد فامنین