مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-19پزشكي

نخستین همایش ملی شهید نخبه دانشجوی پزشکی ملایر برگزار می شود


مسئول بسیج اساتید دانشگاه ملی ملایر گفت: نخستین همایش بزرگداشت دانشجوی نخبه «شهید احمدرضا احدی» یکشنبه 30 مهر ماه، از ساعت 9 تا 12 در سالن مرکز همایش های شهید حاج رسول حیدری دانشگاه ملایر با حضور میهمانان کشوری برگزار می شود.

- ایسنا/همدان مسئول بسیج اساتید دانشگاه ملی ملایر گفت: نخستین همایش بزرگداشت دانشجوی نخبه شهید احمدرضا احدی یکشنبه 30 مهر ماه، از ساعت 9 تا 12 در سالن مرکز همایش های شهید حاج رسول حیدری دانشگاه ملایر با حضور میهمانان کشوری برگزار می شود.

دکتر سیدعبدالله شجاعی در گفت وگو با ایسنا، افزود: سخنران ویژه این مراسم دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و در این همایش از مستند شهید احدی با عنوان از دانشگاه تا دانشگاه رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه همچنین گروه سرود آوای مهدوی سرود تنظیم شده برای شهید احدی و گروه تئاتر ماه و مها تئاتری با محوریت مادر شهید احدی را اجرا می کنند، اظهار کرد: در این همایش از کتاب زلال مثل آب نوشته دکتر امین رحیمی درباره یکی از نزدیک ترین و تأثیرگذارترین دوستان شهید احدی به نام شهید محمد روستایی رونمایی می شود.

شجاعی ادامه داد: شهید احدی در کتاب حرمان هور راجع به این شهید عزیز می گوید شهید محمد روستایی را کمتر کسی می شناسد، روزی در خواب دیدم که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش ملی شهید نخبه دانشجوی پزشکی ملایر برگزار می شود

نخستین همایش ملی شهید نخبه دانشجوی پزشکی ملایر برگزار می شود