مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 01:352023-10-10سياسي

ضرورت ارتقای جشنواره فیلم رشد با نیازهای جدید


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی معتقد است: باید بتوانیم ظرفیت جشنواره فیلم رشد را حفظ و آن را متناسب با مامویت هایمان، فضا و زمانه و شرایط جدید و نیاز آموزشی و تربیتی دانش آموزان بازطراحی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزوه اجتماعی خبرگزاری فارس،اولین جلسه شورای سیاست گذاری پنجاه و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رشد در محل سالن شهید سلیمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مدیر کل دفتر انتشارات و فناوری آموزش آموزش و پرورش و نایب رییس شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی فیلم رشد و دبیر جشنواره فیلم رشد و برخی کارشناسان دیگر برگزار شد.

حجت الاسلام علی لطیفی، معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ابتدای این جلسه با بیان اینکه پیروزی های اخیر جبهه مقاومت را که نشانه تحقق وعده خداوند است تبریک عرض می کنیم، اظهار کرد: جلسه سیاست گذاری جشنواره رشد خصوصا جلسه قبل از برگزاری جشنواره جلسه مهمی است؛ جشنواره فیلم رشد جز رویدادهایی است که به واسطه سابقه طولانی هویت شکل گرفته ای دارد و ایجاد تغییر و تحول در آن دشوار است.

  وی گفت: بنظر می سد مجموعه ظرفیت ها و فرصت های سازمان پژوهش بازرسی برای جشنواره فیلم رشد کافی نباشد فلذا نیازمندی به همکاری و مشارکت مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقای جشنواره فیلم رشد با نیازهای جدید

ضرورت ارتقای جشنواره فیلم رشد با نیازهای جدید