مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-15اقتصادي

اتلاف فرصت های شغلی نابینایان در پس تبعیض و ناآگاهی


 مدیرکل بهزیستی استان سمنان همزمان با روز عصای سفید ضمن تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به حقوق این قشر از جامعه از افزایش 5 برابری ارزش اقلام توزیع شده بین روشندلان این استان در سال جاری خبر داد.

- دکتر محمود منطقی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امسال بیش از پنج میلیارد ریال اقلام مورد نیاز نابینایان در استان توزیع شده است.

وی به افزایش پنج برابری ارزش اقلام توزیع شده اشاره و تصریح کرزد: طی سال گذشته و در مدت مشابه سال قبل از آن اقلامی به ارزش یک میلیارد ریال بین روشندلان هم استانی توزیع شده است.

وی ادامه داد: عصای غلتک دار نابینایان، عصای معمولی نابینایان، ساعت گویا، کاغذ بریل، لوح و قلم27خط، لوح و قلم5 خط، لوح و قلم 14 خط، اسپیکر و ویس رکوردر ویژه نابینایان،ذره بین جیبی، منچ و شطرنج صفحه چوبی و.

از جمله اقلام توزیع شده بین نابینایان در استان است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از بهزیستی به عنوان متولی پیگیری حقوق افراد دارای آسیب و از جمله نابینایان و کم بینایان یاد کرد و ادامه داد: این سازمان همه توان خود را برای دستیابی آنها به حقوق قانونی خود به کار می گیرد.

اتلاف فرصت های شغلی نابینایان در پس تبعیض و ناآگاهی وی جمعیت نابینایان و کم بینایان تحت پوشش بهزیستی در استان را یک هزار و 848 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: یک هزار و 564 از نابینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتلاف فرصت های شغلی نابینایان در پس تبعیض و ناآگاهی

اتلاف فرصت های شغلی نابینایان در پس تبعیض و ناآگاهی