مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:102023-09-26اقتصادي

تزریق کند ناوگان اتوبوسی به بدنه شهرداری گرگان


شهرداری گرگان حدود 80 دستگاه اتوبوس دارد که اکثر آن ها فرسوده است و به جز چند دستگاه اتوبوس در حال تعمیر، همه در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

- صفرعلی پایین محلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهارکرد: شهرداری گرگان در سال گذشته 61 دستگاه اتوبوس برای خدمات رسانی به شهروندان خریداری کرده که تاکنون فقط 20 دستگاه به شهرداری تحویل شده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: اتوبوس ها با قیمت حدود یک و نیم میلیارد تومان خریداری شده اند که در حال حاضر قیمت هر یک از آنها حدود پنج تا 6 میلیارد تومان است.

پایین محلی گفت: حدود 41 دستگاه اتوبوس باقیمانده، باید به شهرداری گرگان تحویل شود که سرعت تزریق این اتوبوس ها بسیار اندک است و به طور متوسط هر دو ماه، سه دستگاه اتوبوس به شهرداری گرگان داده می شود.

وی بیان کرد: شهرداری گرگان حدود 70 تا 80 دستگاه اتوبوس دارد که اکثر آنها فرسوده است و به جز چند دستگاه اتوبوس در حال تعمیر، همه در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در تامین راننده برای اتوبوس های شهری دچار مشکل هستیم که قرار شد با فراخوان نیروهای ذخیره و همچنین رانندگان شاغل در بخش موتوری این کمبودها جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق کند ناوگان اتوبوسی به بدنه شهرداری گرگان

تزریق کند ناوگان اتوبوسی به بدنه شهرداری گرگان