مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-05سياسي

انسان سازی، مهمترین وظیفه معلمان است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انسان سازی مهمترین وظیفه معلمان است و بشریت همواره برای رشد و تکامل اخلاقی نیاز به معلم و مربی داشته است.

- ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انسان سازی مهمترین وظیفه معلمان است و بشریت همواره برای رشد و تکامل اخلاقی نیاز به معلم و مربی داشته است.

احمد علی مقدم در گفت وگو با ایسنا با گرامیداشت پنجم اکتبر روز جهانی معلم، اظهار کرد: نقش و وظیفه معلمان آنقدر خطیر و تاثیرگذار است که علاوه بر اینکه هر کشوری یک روز مشخص به نام روز معلم دارد، سالانه نیز روزی جهانی را برای این شغل و رسالت مهم اختصاص داده اند.

وی بیان کرد: جامعه ای موفق است که از بدو شکل گیری خانواده، فرزندان آن تحت تربیت و آموزش والدینی آگاه و دلسوز بوده و بعد از آن نیز در مدرسه توسط معلمان و کادر آموزشی مومن، ولایی و متعهد تربیت و پرورش داده شوند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با بیان اینکه انسان سازی مهمترین وظیفه معلمان است، افزود: معلم همچون انبیا وظیفه آموزش، هدایت و نجات انسان ها را از بدی و ناهنجاری ها دارد.

همچنین جامعه ای که باسواد باشد هوشیار و بیدار است و دشمنان نمی توانند با بهانه ها و شعارهای دروغین مردمش را فریب دهند و ذخایرش را غارت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان سازی، مهمترین وظیفه معلمان است

انسان سازی، مهمترین وظیفه معلمان است