مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-04سياسي

دشمن درصدد ضربه زدن به دانشگاه ها است/تحرکات اخیر دشمنان داخلی به نتیجه نرسید


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به دانشگاه ها است، گفت: در آغاز سال تحصیلی نیز دشمن درصدد بر هم زدن نظم مراکز آموزش عالی بود اما به هدف خود نرسید.

- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به دانشگاه ها است، گفت: در آغاز سال تحصیلی نیز دشمن درصدد بر هم زدن نظم مراکز آموزش عالی بود اما به هدف خود نرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در جلسه 388 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی با اشاره به آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: دشمن در برنامه ریزی های انجام شده درصدد ضربه به دانشگاه ها و کشور است، اما هوشیاری مردم و توفیقات بزرگی که خداوند متعال بعد از اغتشاشات سال گذشته به نظام جمهوری اسلامی و دولت پرتلاش سیزدهم عنایت فرمود، موجب شد طراحی دشمن برای برهم زدن شرایط کشور شکست بخورد.

وی اضافه کرد: دشمن در تلاش بود در سالگرد اغتشاشات سال گذشته کشور و دانشگاه ها را به هم بریزد، اما نقشه دشمن نقش بر آب شد، البته تحرکاتی از سوی دشمنان داخلی وجود داشت که اهمیت آنچنانی نداشت، در آغاز سال تحصیلی نیز دشمن درصدد بر هم زدن مراکز آموزش عالی بود اما به هدف خود نرسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن درصدد ضربه زدن به دانشگاه ها است/تحرکات اخیر دشمنان داخلی به نتیجه نرسید

دشمن درصدد ضربه زدن به دانشگاه ها است/تحرکات اخیر دشمنان داخلی به نتیجه نرسید