مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-15اقتصادي

تخصیص یک میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان « آبدانان »


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آبدانان گفت: مبلغ یک میلیارد تومان تسهیلات برای 4 کارگاه سفالگری، خراطی روی چوب، معرق و تابلوسازی در نظر گرفته شده است.

- امین طاهری مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آبدانان، صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به اینکه در سطح شهرستان 24 کارگاه داریم گفت: از محل تبصره 18 مبلغ یک میلیارد تومان تسهیلات برای 4 کارگاه ( 2 کارگاه سفالگری، خراطی روی چوب و معرق و تابلو سازی ) در نظر گرفته شده است.

وی با تشکر از صندوق کار آفرینی امید در پرداخت به موقع تسهیلات افزود: مبلغ 600 میلیون تومان از طریق صندوق کارآفرینی امید به کارآفرینان پرداخت شده است و 400 میلیون تومان دیگر در حال پرداخت است.

طاهری با فراخوانی جوانان به ایجاد کسب و کار گفت: صنایع دستی جزء مشاغلی است که از مزایای آن می توان تجهیزات ارزان، سهولت دسترسی، بازار فروش و آموزش سریع آن را نام برد.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ادامه داد: با توجه به اینکه این کارگاه ها برخی از سال 98 و 99 و 1400 شروع به کار کرده اند، بیشترین فروش آن ها از طریق مجازی و به کشورهای حوزه خلیج فارس هم صادرات دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص یک میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان « آبدانان »

تخصیص یک میلیارد تومان تسهیلات به کارآفرینان « آبدانان »