مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-04سياسي

تعیین تکلیف 2800 دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های خوزستان


رییس کل دادگستری خوزستان از تعیین تکلیف 2800 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده در پارکینگ های استان در شش ماهه اول امسال خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان از تعیین تکلیف 2800 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده در پارکینگ های استان در شش ماهه اول امسال خبر داد.

علی دهقانی اظهار کرد: در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف وسایط نقلیه موجود در پارکینگ های استان، با هماهنگی ستاد فرمان امام خمینی (ره) 2800 دستگاه موتورسیکلت از چهار پارکینگ در شهرهای اهواز، شوش و دزفول و از طریق مزایده و فروش، تعیین تکلیف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: این وسایط نقلیه که به دلیل عدم رعایت قانون از سنوات قبل توقیف و یا به دلیل رها شدن در سطح شهر به صورت بلاصاحب جمع آوری و به پارکینگ ها منتقل شده بود که باتوجه به عدم مراجعه صاحبان آن ها در مدت زمان طولانی، به مزایده گذاشته شد.

رییس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: همچنین با توجه به وجود تعدادی خودروی فرسوده و مسن در پارکینگ های استان، در ماه جاری جلسه ای با حضور نماینده دادگستری، نیروی انتظامی و پلیس راهور برگزار و در راستای ماده 21 قانون دستورالعمل تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، تصمیمات لازم اتخاذ و اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 2800 دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های خوزستان

تعیین تکلیف 2800 دستگاه موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های خوزستان