مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 06:502023-09-29ورزشي

در هانگژو مشکل کلاس بندی نداریم/ در 8 رشته در بازی های پاراآسیایی شرکت می کنیم


رییس فدراسیون جانبازان و توانیابان با اشاره به اعزام 116 ورزشکار در 8 رشته ورزشی به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: تمام اردوها با کیفیت بالا و با جدیت پیگیری می شود، - رییس فدراسیون جانبازان و توانیابان با اشاره به اعزام 116 ورزشکار در 8 رشته ورزشی به بازی های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: تمام اردوها با کیفیت بالا و با جدیت پیگیری می شود، تلاش بر این است بهترین نتیجه را در این دوره کسب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدشروین اسبقیان اظهار کرد: تمام اردوهای آماده سازی با جدیت در حال برگزاری است و ورزشکاران رشته های اعزامی در بهترین شرایط در اردوها حضور دارند.

تلاش بر این است که این دوره بهترین نتیجه را نسبت به دوره قبل کسب کنیم.

وی گفت: کاروان 153 نفر جانبازان و توانیابان در دو گروه عازم چین می شوند که گروه اول 24 و گروه دوم 26 مهر به هانگژو می روند.

در طی مدت برگزاری اردوها سعی کردیم در کنار بهبود مسائل فنی از نظر بعد روحی و روانی نیز شرایطی را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا بدون هیچ گونه دغدغه و استرس تمرینات را پیگیری کنند.

رییس فدراسیون جانبازان و توانیابان همچنین با بیان این که در این دوره از بازی ها هیچ مشکلی از نظر کلاس بندی ورزشکاران را تهدید نمی کند، گفت: کلاس بندی تمام ورزشکاران اعزامی انجام شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هانگژو مشکل کلاس بندی نداریم/ در 8 رشته در بازی های پاراآسیایی شرکت می کنیم

در هانگژو مشکل کلاس بندی نداریم/ در 8 رشته در بازی های پاراآسیایی شرکت می کنیم