مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 12:252023-09-29سياسي

دادستان لیبی دستور بازداشت 4 مقام مسئول را در ارتباط با فاجعه سیل صادر کرد


دادستان کل لیبی در ادامه تحقیقات خود درباره پرونده شکستن سدها و جاری شدن سیل ویرانگر در این کشور، حکم بازداشت 4 مسئول دیگر از شهر درنه را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دادستان کل لیبی دستور بازداشت 4 نفر از مقامات شهر درنه را به اتهام سوء مدیریت در امور اداری و مالی محوّل شده به آن ها را پس از فاجعه سیل در این کشور صادر کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری  روسیاالیوم ، این چهار مقام مسئول، دو عضو شورای شهرداری درنه، مدیر دفتر پروژه های بازسازی شهر و همچنین رییس کمیته فنی مسئول اجرای طرح بازسازی شهر هستند.

بنا بر اعلام دفتر رسانه ای دادستان عمومی لیبی، ضمن اشاره به سوء مدیریت در امور اداری و مالی محوله به این متهمان تاکید شده که کوتاهی های آنان منجر به وقوع سیل عظیمی شد که ساکنان شهر را غافلگیر کرده و هزاران نفر را به کام مرگ کشاند و منجر به آسیب های اقتصادی گسترده در این کشور شد.

دو هفته پیش بود که خبرگزاری رسمی دولت لیبی وال ، گزارش داد: الصدیق الصور ، دادستان کل این کشور از آغاز تحقیقات درباره فروریختن دو سد در شهر درنه در پی طوفان دانیال خبر داده تا مشخص شود که آیا این پرونده با فساد، سهل انگاری یا اهمال کاری ار سوی دولت مرتبط بوده است یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان لیبی دستور بازداشت 4 مقام مسئول را در ارتباط با فاجعه سیل صادر کرد

دادستان لیبی دستور بازداشت 4 مقام مسئول را در ارتباط با فاجعه سیل صادر کرد