مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-15بين الملل

شکست توطئه ها و نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی


یک کارشناس مسائل منطقه خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی در تاریخ ثبت خواهد شد.

درواقع اگر مساله فلسطین حل نشود مرحله بعدی سخت تر از این خواهد بود؛ - فلسطینی ها هر قدمی بردارند قدم بعدی محکم تر و سنگین تر خواهد بود.

9 روز از عملیات طوفان الاقصی علیه جنایات و تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی می گذرد و با توجه به شکستی که این رژیم از عملیات نیروهای مقاومت خورد، تلاش می کند تا با تشدید حملات علیه مردم فلسطین و پیگیری برای انتقال مردم از سرزمین اصلی خود به مکانی دیگر بتواند برای خود اعاده حیثیت کند.

عماد آبشناس در گفت وگو با ایسنا در تحلیل خود از تحولات فلسطین اظهار داشت: آمریکایی ها و اسراییلی ها چند دهه است تلاش دارند هم دشمن را در منطقه تغییر دهند و هم کاری کنند که عرب ها را به سمت دشمنی با ایران به جای دشمنی با رژیم صهیونیستی بکشانند، در واقع وحدت کشورهای عربی و اسلامی را بشکنند و از تفرقه میان مسلمانان و عرب ها به نفع خود استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در این برهه اخیر نیز درصدد بودند تا حل مشکل مردم فلسطین را در سایه برده و کاری کنند کشورهای عربی بدون رسیدن به خواست شان (تشکیل دو دولت و احقاق حقوق مردم فلسطین) به سمت مصالحه رفته و فلسطین حامی نداشته باشد و مردم از مناطق فلسطین نشین خارج شده و به مکان دیگری منتقل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست توطئه ها و نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی

شکست توطئه ها و نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی