مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 22:102023-10-09فرهنگي

«هوک»، کودکانه ای از سیستان


زمانی می توانیم بگوییم مملکت خوبی داریم که کودکان و نوجوانانِ ما ساخت رویا و خیال پردازی را از نوجوانی یاد بگیرند تا وقتی به بزرگسالی رسیدند، - ایسنا/اصفهان زمانی می توانیم بگوییم مملکت خوبی داریم که کودکان و نوجوانانِ ما ساخت رویا و خیال پردازی را از نوجوانی یاد بگیرند تا وقتی به بزرگسالی رسیدند، با جنگندگی به رویای خود دست پیدا کنند.

در آن زمان است که می توانیم بگوییم در حال تربیت نسل موفقی هستیم.

این بخشی از جمله هایی بود که در نشست پرسش و پاسخ فیلم هوک به کارگردانی حسین ریگی بیان شد که بعد از ظهر امروز دوشنبه (17 مهرماه) در سومین روز اکران فیلم های سی و پنجمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، با حضور حسین ریگی کارگردان فیلم و علی آشتیانی پور تهیه کننده این اثر و همچنین دختران خبرنگار، در سالن حافظ پردیس سینمایی ساحل و با حضور دختران خبرنگار برگزار شد.

فیلم هوک به کارگردانی حسین ریگی، در بخش ملی و از گروه فیلم های بلند داستانی به رقابت در سی و پنجمین دوره از جشنواره پرداخته، درباره زادگاه این کارگردان یعنی سیستان و بلوچستان است.

در ابتدای این نشست، حسین ریگی، کارگردان فیلم هوک در خصوص دوران نوجوانی خود اظهار کرد: در سیستان، فضایی برای فیلم دیدن نبود و دیدنِ فیلم، آرزو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هوک»، کودکانه ای از سیستان

«هوک»، کودکانه ای از سیستان