مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-19سياسي

رژیم غاصب صهیونستی آخرین نفس های خود را می کشد


رژیم غاصب صهیونستی آخرین نفس های خود را می کشد و ناو و سلاح های آمریکایی نیز نمی تواند آنها را از این مهلکه نجات دهد.

- ایسنا/مرکزی رییس شورای عالی مجمع اهل بیت گفت: رژیم غاصب صهیونستی آخرین نفس های خود را می کشد و ناو و سلاح های آمریکایی نیز نمی تواند آنها را از این مهلکه نجات دهد.

آیت الله محمدحسن اختری، پنجشنبه 27 مهرماه در کنگره بزرگداشت مقام علمی حاج شیخ عبدالکریم حائری اظهار کرد: یکی از روش های کنار گذاشتن پیشوایان معصوم و اهل بیت به فراموشی سپردن و کنار گذاشتن مرجعیت شیعه است که بایستی برای مقابله با این مهم، اقدامات بهتری انجام دهیم.

وی ادامه داد: با مراجعه به کتب تاریخی، نام بسیاری از علمای اهل سنت مشهود و برجسته است و این در حالی است که در قرن اول همه بزرگان اهل فقه و حدیث، شاگردان امیرالمومنین بودند ولی متاسفانه این مباحث مطرح و بازگو نشده است.

اختری با بیان اینکه حاج شیخ عبدالکریم حائری 300 طلبه را در حوزه علمیه اراک پرورش داد گفت: ایشان پس از هجرت به قم توانست حوزه علمیه نوین و جدیدی را تاسیس کند که منجر به اتفاقات بزرگی شد.

رییس شورای عالی مجمع اهل بیت با تاکید بر اینکه قم به عنوان مرکز حوزوی اهل البیتی شکل گرفته است افزود: حوزه علمیه نجف و حوزه علمیه قم به لحاظ محتوایی و رسالتی با هم متفاوت هستند و ساختارشان نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم غاصب صهیونستی آخرین نفس های خود را می کشد

رژیم غاصب صهیونستی آخرین نفس های خود را می کشد