مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-05اجتماعي

بهره گیری از تمام وجوه استعدادی دانش آموزان؛ اولویتی برای سال جدید


رییس اداره آموزش و پرورش بیرجند گفت: از اولویت های ما این است که انضباط آموزشی را در مدارس اجرایی کنیم تا دانش آموزان از تمامی زمان آموزش به نحو کافی بهره برده و استعدادهایشان در تمامی وجوه شناسایی شوند.

- بهره گیری از تمام وجوه استعدادی دانش آموزان؛ اولویتی برای سال جدید ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره آموزش و پرورش بیرجند گفت: از اولویت های ما این است که انضباط آموزشی را در مدارس اجرایی کنیم تا دانش آموزان از تمامی زمان آموزش به نحو کافی بهره برده و استعدادهایشان در تمامی وجوه شناسایی شوند.

مجید بهدانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در کنکور سراسری امسال سه نفر از دانش آموزان این شهرستان موفق به کسب رتبه کمتر از 20 شدند که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیر داشته است.

وی با تاکید بر رصد فرایند آموزشی در طول سال، افزود: این دانش آموزان رتبه 16 رشته ریاضی از دبیرستان شهید بهشتی، رتبه 17 ریاضی از دبیرستان فرزانگان و رتبه 11 انسانی از نمونه تربیت را کسب کردند.

رییس اداره آموزش و پرورش بیرجند با بیان اینکه سال گذشته در شهرستان بیرجند رتبه کمتر از 20 کنکور را نداشتیم، تصریح کرد: در شهرستان بیرجند امسال، 86 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری کسب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از تمام وجوه استعدادی دانش آموزان؛ اولویتی برای سال جدید

بهره گیری از تمام وجوه استعدادی دانش آموزان؛ اولویتی برای سال جدید