مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-11ورزشي

جزییات تهاتر ورزشگاه تختی با شهرداری تهران؛ ورزشگاه تخریب نمی شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: تهاتر ورزشگاه تختی مربوط به قسمت جنوبی این ورزشگاه است که 15 سال بلاتکلیف مانده بود و ارتباطی به این ورزشگاه ندارد که البته این تهاتر به نفع اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خواهد بود.

- جزییات تهاتر ورزشگاه تختی با شهرداری تهران؛ ورزشگاه تخریب نمی شود مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: تهاتر ورزشگاه تختی مربوط به قسمت جنوبی این ورزشگاه است که 15 سال بلاتکلیف مانده بود و ارتباطی به این ورزشگاه ندارد که البته این تهاتر به نفع اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی زاکانی شهردار تهران خبر از تهاتر با ورزشگاه تختی در مورد ساخت اتوبان در بخشی از ورزشگاه تختی داد.

در همین رابطه علی جوادی در گفت وگو با ایسنا، درباره تهاتر ورزشگاه تختی برای اجرای پروژه بزرگراه شهید شوشتری، اظهار کرد: این پروژه مربوط به قسمت جنوبی ورزشگاه تختی است که 11 سال بلاتکلیف مانده بود و دارای هیچ اماکن ورزشی نیست و ارتباطی به این ورزشگاه ندارد.

در حقیقت زمین ورزشی است که مدت های زیادی خالی مانده و طی سال های گذشته بارگذاری روی آن صورت نگرفته و طرحی در آنجا ساخته نشده است.

بنابراین تهاتر ورزشگاه هیچ آسیبی به تختی وارد نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تهاتر ورزشگاه تختی با شهرداری تهران؛ ورزشگاه تخریب نمی شود

جزییات تهاتر ورزشگاه تختی با شهرداری تهران؛ ورزشگاه تخریب نمی شود