مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 21:102023-10-14ورزشي

تیم فوتبال نفت گچساران از مس در هفته هفتم لیگ آزادگان طلا ساخت+تصاویر


شاگردان پیروز قربانی با بهره بردن از امتیاز خانگی موفق شدند یک برد ارزشمند را به نام خود کنند و تا رتبه هفتم جدول صعود کنند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم های نفت و گاز گچساران و مس شهربابک از ساعت 18 امشب در ورزشگاه شهدای نفت گچساران مقابل هم قرار گرفتند.

اما  این جدال خارج از خانه برای شاگردان قاسم شهبا که سرمربی خود را به دلیل محرومیت در کنار نیمکت نمی دیدند و سکونشین بودند، با نتیجه دلخواهی همراه نشد و آنها بعد از دو برد پیاپی و ارزشمند، اینبار به سد دفاعی محکم گچسارانی ها خوردند.

وحید اصغرزاده، علی حدادی فر، میثم مرادی، محسن آقایی، امین رضایی قلعه، علی نبی زاده، امیر محمد منصف، علی قربانخانی، عرفان افراز، ساسان جعفری کیا و رضا سلطانی 11 بازیکن منتخب پیروز قربانی بودند که در ترکیب نفت و گاز گچساران مقابل مس شهربابک حضور داشتند.

آیدین قویدل، امید سام کن، امین عباسی، علی دهقان، محمدجواد پورعوض، حمید گلزاری، اکبر کربلایی، مرتضی حسین زاده، رضا دهقان، حجت اسلامی و ساسان حسینی هم بازیکنان ثابت مس شهربابک بودند که از ابتدا مقابل نفت و گاز گچساران به میدان رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال نفت گچساران از مس در هفته هفتم لیگ آزادگان طلا ساخت+تصاویر

تیم فوتبال نفت گچساران از مس در هفته هفتم لیگ آزادگان طلا ساخت+تصاویر