مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-11پزشكي

مقابله با بیماری های واگیردار در رودان با تزریق 18 هزار دوز واکسن


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان از تزریق بیش از 18 هزار دوز واکسن برای پیشگیری از بیماری های واگیردار به کودکان این شهرستان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

- عباس علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رودان با تشریح عملکرد مبارزه با بیماریهای در نیمه نخست سال جاری اظهار داشت: اطلاع از بیماری های واگیر و غیر واگیر موجود در حوضه جغرافیای تحت پوشش و نحوه ابتلا و مقابله به آنها اولین گام پیشگیری ازاین بیماریها محسوب می شود که کارشناسان مبارزه با بیماریها با جّدیت و تلاش شبانه روزی، با بیماریابی و انجام واکسیناسیون آرامش و سلامتی را برای شهروندان تامین می کنند.

وی افزود : کارشناسان مبارزه با بیماریها با انجام غربالگری در جمعیت کودکان شهرستان، بیش از 1200 کودک از نظر کم کاری تیرویید در بهار و تابستان امسال غربالگری کردند و مواردی که مبتلا بودند جهت درمان به مراکز خدمات جامع سلامت معرفی کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان در ادامه بیان داشت: با توجه به اهمیت پیشگیری در بیماری هاری و مرگ حتمی فرد در صورت ابتلا، کارشناسان واحد مبارزه با بیماریها بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به فرد دچار گاز گرفتگی هستند و در همین رابطه 274 مورد تزریق واکسن هاری در 6 ماه نخست سال جاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با بیماری های واگیردار در رودان با تزریق 18 هزار دوز واکسن

مقابله با بیماری های واگیردار در رودان با تزریق 18 هزار دوز واکسن