مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-08اجتماعي

200کلاس درس در خوی شاداب سازی شد


مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه گروههای جهادی دانش آموزی استان بعد از زلزله خوی با جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان آغاز به فعالیت کردند، - ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه گروههای جهادی دانش آموزی استان بعد از زلزله خوی با جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان آغاز به فعالیت کردند، افزود: جنبه تربیتی این موضوع به عنوان بندی از بندهای ساحتهای ششگانه تعلیم و تربیت مورد توجه واقع شد.

علی مطهری 16 مهرماه در آیین اختتامیه اردوهای جهادی دانش اموزان کشور در خوی افزود:در ادامه این اقدام در تابستان بهسازی و شاداب سازی و رنگ امیزی مدارس در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: آنچه که در تابستان در قالب طرح شهید عجمیان انجام شد در قالب 100 گروه جهادی با 1000 دانش آموز در خوی محقق شد و دانش آموزان بسیجی از سراسر کشور پیشتاز و فعال بودند.

مطهری افزود: در نتیجه 200 کلاس درس شاداب سازی و رنگ آمیزی شدو 7 تن رنگ برای این امر توزیع شد و سازمان نوسازی مدارس کشور و استان نقش مهمی را در این راستا داشت.

وی گفت: اما آنچه که گروههای جهادی انجام دادند در این موارد خلاصه نشد و دیوار چینی مدارس و بازسازی منازل زلزله زده ها در طول تابستان انجام شد و مشارکت در برداشت محصولات و کمک به توزیع بسته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200کلاس درس در خوی شاداب سازی شد

200کلاس درس در خوی شاداب سازی شد