مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-04بين الملل

روسیه: دیشب 31 پهپاد ارتش اوکراین را منهدم کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی ارتش این کشور دیشب در مناطق «بلگورد، - وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه های پدافندی این کشور دیشب ده ها پهپاد اوکراینی را رهگیری و منهدم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع روسیه امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی ارتش این کشور دیشب در مناطق بلگورد، بریانسک، و کورسک 31 پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را رهیگیری و منهدم کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که در شب 4 اکتبر، تلاش های رژیم کی یف برای انجام حملات تروریستی به اهدافی در قلمرو فدراسیون روسیه خنثی شد، زیرا سامانه های پدافند هوایی در حال انجام وظیفه 31 پهپاد اوکراینی را بر فراز قلمرو های استان های بلگورد، بریانسک و کورسک منهدم کردند.

در ادامه حملات مداوم پهپادی ارتش اوکراین در عمق خاک روسیه، ساعاتی پیش الکساندر بوگوماز ، فرماندار منطقه بریانسک روسیه اعلام کرد که سامانه های پدافند هوایی این کشور یک پهپاد مهاجم اوکراینی را در این منطقه رهگیری و منهدم کرده است.

به گفته این مقام روس، این حمله پهپادی هیچ تلفات و خسارتی در پی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: دیشب 31 پهپاد ارتش اوکراین را منهدم کردیم

روسیه: دیشب 31 پهپاد ارتش اوکراین را منهدم کردیم