مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:202023-09-27بين الملل

شویگو: آمریکا، اوکراین را به سمت خودویرانگری سوق می دهد


وزیر دفاع روسیه در نشستی با مقامات وزارتخانه خودش گفت که کی یف در مواجهه با فشار حامیان غربی خود برای نشان دادن نتایج محسوس در میدان نبرد، «به انداختن سربازان آموزش ندیده به داخل چرخ گوشت» ادامه می دهد.

- وزیر دفاع روسیه در نشستی با مقامات وزارتخانه خودش گفت که کی یف در مواجهه با فشار حامیان غربی خود برای نشان دادن نتایج محسوس در میدان نبرد، به انداختن سربازان آموزش ندیده به داخل چرخ گوشت ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، سرگیی شویگو، وزیر دفاع روسیه سه شنبه در جلسه با مقامات نظامی ارشد گفت: علی رغم فقدان نتایج قابل توجه از به اصطلاح ضد حمله کی یف، کنترل کنندگان غربی اوکراین از اصل غیرانسانی خود مبنی بر استفاده از سلاح به عنوان راهی برای صلح عقب نشینی نمی کنند.

کی یف آماری درباره تلفات نظامی خود اعلام نمی کند، اما براساس برآوردهای مسکو، تعداد نظامیان اوکراینی کشته شده از زمان شروع ضدحمله، اکنون از 83 هزار تن فراتر رفته و حداقل 17 هزار تن تنها در ماه سپتامبر کشته شده اند.

وزیر دفاع روسیه با بیان اینکه اینگونه اقدامات ریاکارانه غرب و سرسپردگان آنها در کی یف، تنها اوکراین را به سمت خود تخریبی و خودویرانگری سوق می دهد، افزود: ایالات متحده و متحدانش به مسلح کردن نیروهای مسلح اوکراین ادامه می دهند، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شویگو: آمریکا، اوکراین را به سمت خودویرانگری سوق می دهد

شویگو: آمریکا، اوکراین را به سمت خودویرانگری سوق می دهد