مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-08سياسي

رژیم صهیونیستی رو به زوال و جبهه مقاومت در حال فتح قله های پیروزی است


رییس جمهور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال و جبهه مقاومت در حال فتح قله های پیروزی است، تصریح کرد: ما پیروزی نهایی ملت فلسطین را وعده الهی می دانیم و ملت ایران همواره در کنار ملت های آزادی خواه و مستقل و در صدر آنها ملت آزادی خواه فلسطین ایستاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در تماس تلفنی با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ضمن ابلاغ سلام ها و تحیات دولت و ملت ایران به ملت فلسطین و تبریک پیروزی های درخشان و چشمگیر مجاهدان و نیروهای مقاومت فلسطینی، گفت : آنچه در سرزمین های اشغالی و در نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی رقم خورد رخدادی عظیم و بی بدیل طی 70 سال گذشته بود و شما با این عملیات مبتکرانه و پیروزمندانه حقیقتاً امت اسلامی را خوشحال کردید.

رییسی در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال و جبهه مقاومت در حال فتح قله های پیروزی است، تصریح کرد: ما پیروزی نهایی ملت فلسطین را وعده الهی می دانیم و ملت ایران همواره در کنار ملت های آزادی خواه و مستقل و در صدر آنها ملت آزادی خواه فلسطین ایستاده است.

زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این گفتگوی تلفنی از حمایت های رهبری، دولت و ملت ایران از مردم فلسطین صمیمانه تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی رو به زوال و جبهه مقاومت در حال فتح قله های پیروزی است

رژیم صهیونیستی رو به زوال و جبهه مقاومت در حال فتح قله های پیروزی است