مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-01سياسي

رییس دادگستری بوشهر: شرکت گاز از پتروشیمی ها 90 هزار میلیارد تومان طلب دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، مهدی مهرانگیز رییس کل دادگستری جدید استان بوشهر ظهر امروز در نشست خبری با گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: یکی از برنامه های دادگستری در این هفته حضور در شهرستان های جنوبی استان و بررسی پرونده های اهل تسنن و رسیدگی به مشکلات آنها است.

وی با اشاره به موضوع عفو و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اظهار داشت: برخی از زندانیان متناسبت با نوع جرم که حداکثر 4 ماه حبس آنها مانده باشد بررسی می شوند و کسانی که شرایط مرخصی و ارفاقی را داشته باشند نسبت به آزادی آنها ترتیب اثر داده خواهد شد.

مهرانگیز با بیان اینکه تا کنون نزدیک به 21 مورد رضایت در قتل در بوشهر انجام شده است گفت: قرار است در همین هفته های آتی دو مورد رضایت در قتل در استان انجام شود که در این خصوص جا دارد از خانواده هایی که از قصاص می گذرند تشکر و قدردانی کرد.

یکی از طرح های قوه قضایی در کل کشور طرح به عشق امام حسین(ع) و به عشق امام رضا(ع) رضایت می دهم است که الحمدلله این طرح در استان بوشهر نتایج مطلوبی را داشته است.

رییس کل دادگستری استان بوشهر به استفاده از ظرفیت خیرین جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد پرداخت و ابراز کرد: در سال جاری تا کنون 80 نفر از زندانیان با کمک خیرین یا گذشت محکومان له آزاد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری بوشهر: شرکت گاز از پتروشیمی ها 90 هزار میلیارد تومان طلب دارد

رییس دادگستری بوشهر: شرکت گاز از پتروشیمی ها 90 هزار میلیارد تومان طلب دارد