مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 10:202023-09-29سياسي

نان های بومی ایران را از جشنواره به سفره مردم ببرید


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: متولیان جشنواره باید نان را از حالت جشنواره ای، خارج و نان کامل را به عنوان یکی از شاخص های سلامت به مردم معرفی کنند.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: متولیان جشنواره باید نان را از حالت جشنواره ای، خارج و نان کامل را به عنوان یکی از شاخص های سلامت به مردم معرفی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی شامگاه ششم مهرماه در دیدار با متولیان برگزاری نخستین جشنواره ملی نان اظهار کرد: معرفی نان کامل باید به عنوان مطالبه و جریانی مردمی بعد از جشنواره در جامعه گسترش یابد.

وی تصریح کرد: ازسوی دیگر متولیان برگزاری جشنواره نان نیز باید ضمن معرفی نان های بومی و سرزمینی ایران و استان به احیاء نان های ملی که فرهنگ استفاده و نحوه تهیه آن مغفول مانده، کمک کنند.

علیدادی سلیمانی اظهار کرد: توصیه می شود، موسیقی و آواهایی که درگذشته در فصل برداشت گندم اجرا می شد نیز احیا شود.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: این حرکت فرهنگی باید مردم را برای مطالبه نان کامل یاری و برای مصرف نان کامل در سفره خانواده، تشویق کند.

در این دیدار حمیدرضا رستمی دبیر اولین جشنواره ملی نان ایران با ارائه گزارشی از روند کار جشنواره از برگزاری جشنواره نان در سطح ملی و با حضور بیش از 21 استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان های بومی ایران را از جشنواره به سفره مردم ببرید

نان های بومی ایران را از جشنواره به سفره مردم ببرید