مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-01ورزشي

بر اساس توانایی مالی باشگاههای فوتبال اردبیل برنامه ریزی می کنیم


رییس هیأت فوتبال استان با اشاره به اینکه زمین تمرین از سوی اداره کل ورزش و جوانان در اختیار تیم ها قرار نمی گیرد تا بتوانند با تبلیغات محیطی از آن کسب درآمد کنند و هزینه بازی های خود را تأمین نمایند، - ایسنا/اردبیل رییس هیأت فوتبال استان با اشاره به اینکه زمین تمرین از سوی اداره کل ورزش و جوانان در اختیار تیم ها قرار نمی گیرد تا بتوانند با تبلیغات محیطی از آن کسب درآمد کنند و هزینه بازی های خود را تأمین نمایند، اظهار کرد: بر اساس توانایی مالی باشگاههای فوتبال استان برنامه ریزی می کنیم.

صمد نوتاش 9 مهر در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه طبق ارزیابی فدراسیون فوتبال، استانها در سطح کشور به دو گروه تقسیم شده اند، تصریح کرد: 11 استان را در یک گروه که در لیگ برتر تیمداری می کنند و 20 استان دیگر را نیز به همراه کیش در گروه دیگر قرار داده اند.

وی اذعان کرد: ارزیابان زبده فدراسیون فوتبال به مدت سه روز در استانها مستقر می شوند و تمامی فعالیت های فوتبالی استان را با استناد به 46 مؤلفه، ارزیابی و رصد می کنند و یکی از آن شاخص ها نیز برگزاری لیگ فوتبال استانها می باشد.

رییس هیأت فوتبال اعلام کرد: استان اردبیل در بین 20 استان مشابه از لحاظ شرایط و زیرساختهای فوتبالی قرار دارد و با ارزیابی های انجام شده یکبار مقام دوم و بار دیگر مقام اول کشور را بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر اساس توانایی مالی باشگاههای فوتبال اردبیل برنامه ریزی می کنیم

بر اساس توانایی مالی باشگاههای فوتبال اردبیل برنامه ریزی می کنیم