مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:052023-09-28سياسي

500 قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت قم واگذار شد


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: همزمان با اعیاد فرخنده ربیع الاول و اجرای پویش پیامبر رحمت، 500 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهرک پرنیان به متقاضیان قمی واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسین زنجیرانی فراهانی در آیین واگذاری اراضی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت با حضور استاندار قم و خانواده های این طرح برگزار شد، اظهار کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در جلسه مورخ 24/07/1400 کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، مورخ 24/08/1400 توسط رییس جمهور به دستگاه های ذیربط ابلاغ شد.

وی افزود: این طرح تشویق جوانان برای ازدواج و تشویق خانواده ها برای فرزندآوری است و برای هر دوی این موارد حمایت ها و تسهیلاتی در نظر گرفته است.

در این طرح مشوق هایی مانند خودروی بدون قرعه کشی، 200 متر زمین و تسهیلات مالی به خانوارها پیش بینی و در نظر گرفته شده است.

زنجیرانی در خصوص ماده 4 این قانون توضیح داد: یک قطعه زمین یا واحد مسکونی حداکثر به میزان (200) مترمربع منطبق با ضوابط حد نصاب تفکیک بر اساس طرح های هادی روستایی و شهری یا طرح های جامع و تفصیلی شهری مصوب برای ساکنین در روستاها یا شهرهای کمتر از پانصد هزار نفر پس از تولد فرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت قم واگذار شد

500 قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت قم واگذار شد