مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-22اجتماعي

دفاع مقدس حداقل برای نیمی از کتاب های درسی 12 پایه تحصیلی مطلب دارد


پژوهشگر دفاع مقدس با بیان اینکه امروز در آموزش و پرورش به عنوان نخستین و مهم ترین وزارتخانه راهبردی بیش از 1000 عنوان کتاب درسی وجود دارد، افزود: - ایسنا/کرمان پژوهشگر دفاع مقدس با بیان اینکه امروز در آموزش و پرورش به عنوان نخستین و مهم ترین وزارتخانه راهبردی بیش از 1000 عنوان کتاب درسی وجود دارد، افزود:دفاع مقدس حداقل برای 500 کتاب درسی در 12 پایه تحصیلی مطلب دارد که باید شناخته شود.

احمد یارمحمدی امروز 30 مهرماه در جمع خبرنگاران از برگزاری سه کارگاه تخصصی و آموزشی پیرامون مباحث دفاع مقدس طی دو روز(اول و دوم آبان ماه) در کرمان خبر داد.

وی افزود: نخستین کارگاه ظرفیت شناسی دفاع مقدس و گنجینه ارزشمند تجارب دفاع مقدس و مقاومت برای جانمایی در متون آموزشی و درسی است که ویژه رؤسا و اساتید دانشگاه ها و حوزه های علمیه برگزار می شود.

یارمحمدی با بیان اینکه امروز در آموزش وپرورش به عنوان نخستین و مهم ترین وزارتخانه راهبردی بیش از 1000 عنوان کتاب درسی وجود دارد، افزود: دفاع مقدس حداقل برای 500 کتاب درسی در 12 پایه تحصیلی مطلب دارد که باید شناخته شود.

همچنین در حوزه آموزش عالی و حوزوی نیز حدود 11 مجموعه کلان با 5000 رشته وجود دارد که دفاع مقدس برای قسمتی از این بخش نیز مطلب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس حداقل برای نیمی از کتاب های درسی 12 پایه تحصیلی مطلب دارد

دفاع مقدس حداقل برای نیمی از کتاب های درسی 12 پایه تحصیلی مطلب دارد