مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:452023-09-27پزشكي

راه اندازی مرکز تحقیقات سلامت سالمندی اسدآباد تا پایان امسال


معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از راه اندازی مرکز تحقیقات سلامت سالمندی این دانشکده تا پایان سال 1402 خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از راه اندازی مرکز تحقیقات سلامت سالمندی این دانشکده تا پایان سال 1402 خبر داد.

دکتر مجید براتی چهارشنبه 5 مهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در آینده با سونامی سالمندی مواجه خواهیم بود و فرآیند سالمندی کشور خطرناک است و باید ضمن توجه به جمعیت جوانی و استفاده از فرصت طلایی باقی مانده برای جلوگیری از بسته شدن پنجره جمعیتی کشور با راهکارهای مختلف نسبت به تحقیقات سالمندی نیز در جامعه بپردازیم.

وی با بیان اینکه 9.

6 درصد جمعیت کشور بالای 60 سال هستند و تا سال 1430 جمعیت سالمندی کشور با چنین روندی به بیش از 20 درصد خواهد رسید، اظهار کرد: در همین رابطه علاوه بر پیگیری راه اندازی مرکز تحقیقات سلامت سالمندی اسدآباد تا پایان سال، مجله سلامت سالمندی دانشکده علوم پزشکی شهرستان راه اندازی شده است.

براتی گفت: معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در حوزه دستاوردهای پژوهشی علاوه بر افزایش تولید مقالات، پروژه مرکز تحقیقات سلامت سالمندی و مرکز رشد فناوری سلامت را جزو اهداف امسال خود ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز تحقیقات سلامت سالمندی اسدآباد تا پایان امسال

راه اندازی مرکز تحقیقات سلامت سالمندی اسدآباد تا پایان امسال