مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-29فرهنگي

بیان یک خاطره عجیب در مراسم رونمایی انیمیشن سینمایی ابراهیم هادی


انیمیشن سینمایی «بی پلاک» در قطعه 26 گلزار شهدای تهران در محل یادمان شهید ابراهیم هادی اکران و رونمایی شد، اما مهم تر از آن، بیان خاطره ای عجیب از خواهر شهید بود.

- به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی و اکران انیمیشن سینمایی بی پلاک برشی از زندگی و مجاهدت های شهید ابراهیم هادی در دوران دفاع مقدس با حضور اسدالله دیانتی تهیه کننده، اسماعیل یوسفی کارگردان، حمید حسین زاده نویسنده، زهرا هادی خواهر شهید ابراهیم هادی و مدیران گلزار شهدا شامگاه پنجشنبه 6 مهر در قطعه 26 گلزار شهدای تهران در جوار یادمان شهید ابراهیم هادی برگزار شد.

در ابتدا زهره هادی خواهر شهید ابراهیم هادی از عوامل تولیدکننده فیلم سینمایی بی پلاک قدردانی کرد و گفت: با افتخار می گوییم که سال هاست در مسیر شهدا که مسیر روشنی است با آقا ابراهیم همراه هستم و ما خواهر و برادر قول داده ایم تا آخر هم قدم یکدیگر باشیم.

وی با بیان اینکه توصیه آقا ابراهیم توسل به شهداست، درباره سفر امسال خود به کربلا عنوان کرد: شخصاً هرگاه با مشکلی روبرو می شوم و یا دلتنگ شهدا می شوم به کانال کمیل می روم، امسال برای عبور از مرز در حالی که قصد رفتن به کربلا را داشتم به کانال کمیل رفتم و متوسل به شهدا شدم و اذن دخول را از این شهدا گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان یک خاطره عجیب در مراسم رونمایی انیمیشن سینمایی ابراهیم هادی

بیان یک خاطره عجیب در مراسم رونمایی انیمیشن سینمایی ابراهیم هادی