مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-10ورزشي

جایگاه عجیب برای بانوان در ورزشگاه آزادی


رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موفق شد در آخرین دیدار با یک گل از سد گل گهر عبور کند و دوباره صدرنشین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، آخرین بار، زنان علاقه مند پرسپولیس حدود 390 روز قبل به ورزشگاه آزادی آمده بودند؛ ولی پس از آن با توجه به اتفاقات ریز و درشتی که رخ داد، دیگر فرصتی برای حضور در این ورزشگاه و تشویق تیم خودی نداشتند.

 از ابتدای فصل جدید لیگ برتر هم با وجود سختگیری هایی که فیفا در زمینه ورود زنان به ورزشگاه داشت و محقق نشدن آن را تهدیدی برای فوتبال ایران توصیف کرده بود، کلا بازی ها در تهران بدون حضور تماشاگر برگزار شد تا حرف و حدیثی متوجه غیبت تماشاگران زن در بازی هایی که در تهران برگزار می شود، نباشد.

  با این حال بازی تیم های نساجی و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی آزادی برگزار شد، این مورد ناخوشایند را از بین برد تا پای تماشاگران، به ویژه تماشاگران زن علاقه مند به باشگاه نساجی، به ورزشگاه آزادی باز شود.

  از آنجا که این بازی زیر نظر AFC برگزار می شد و لازمه آن حضور زنان در ورزشگاه عنوان شده بود، مسئولان باشگاه نساجی با بلیت فروشی، قریب به دوهزارو 500 نفر تماشاگر زن را به آزادی راه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه عجیب برای بانوان در ورزشگاه آزادی

جایگاه عجیب برای بانوان در ورزشگاه آزادی