مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-05سياسي

دشمنان اسلام حیات، عزت و حیثیت و اعتقادات ما را نشانه گرفته اند


استاندار گیلان در همایش بزرگ منادیان وحدت در رضوانشهر،گفت: دشمنان حیات، عزت، حیثیت و اعتقادات ما را نشانه گیری کرده اند، اما باید حواسمان را جمع کنیم و بدانیم دشمن همواره دشمنی کرده است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان در همایش بزرگ منادیان وحدت در رضوانشهر،گفت: دشمنان حیات، عزت، حیثیت و اعتقادات ما را نشانه گیری کرده اند، اما باید حواسمان را جمع کنیم و بدانیم دشمن همواره دشمنی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارشنبه دوازدهم مهرماه، اسدالله عباسی در همایش بزرگ منادیان وحدت که در سالن همایش های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر با حضور علمای اهل تسنن و تشیع غرب گیلان برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت و با اشاره به اینکه چنین همایش هایی نماد وحدت و یکپارچگی است، اظهار کرد: همدلی بین مسلمانان اهل تشیع و تسنن در غرب استان موجب افتخار است و با توجه به اینکه برگزاری چنین همایش هایی نماد وحدت و یکپارچگی است، لذا با توجه به اهمیت این مسئله این همایش ها باید در سطح استانی و ملی هم برگزار شود.

عباسی با اشاره به اهانت به صاحت مقدس قرآن کریم در برخی کشورها و ضربه زدن به اسلام و مسلمین، گفت: پشت کسانی که چنین عمل زشت و ناشایستی را انجام می دهند قدرت هایی قرار دارند که در زمان پیامبر اسلام(ص) نیز به تفرقه افکنی مشغول بودند، دشمنان حی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان اسلام حیات، عزت و حیثیت و اعتقادات ما را نشانه گرفته اند

دشمنان اسلام حیات، عزت و حیثیت و اعتقادات ما را نشانه گرفته اند