مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-10سياسي

همایش گام دوم انقلاب و همایش «نور چشم« در شهرستان دنا+تصویر و فیلم


با حضور مسئولامن و دانش آموزان همایش گام دوم انقلاب و همایش «نور چشم« در شهرستان دنا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، همایش گام دوم انقلاب اسلامی نقش جوانان و نوجوانان و همایش بزرگ شهرستانی نور چشم در محل مسجد جامع امام علی ع شهر سی سخت با حضور رییس اداره عترت و قران ادره کل آموزش و پرورش،امام جمعه سی سخت، رییس آموزش و پرورش دنا، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی و بیش از هزار دانش آموز برگزار شد.

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه مرکز شهرستان دنا گفت: ما گام اول انقلاب را پشت سر گذاشتیم که جوانان و نوجوانان  در سال 57 بودند و موفق شدند گام اول را رقم بزنند.

امام جمعه سی سخت با بیان اینکه در سال 1397 وارد گام دوم انقلاب شدیم گفت: شما دانش آموزان  به عنوان رویش های نورانی انقلاب اسلامی که قرار است گام دوم انقلاب را  بردارید باید چه کیفیتی داشته باشد و ما باید چگونه گام دوم را برداریم آیا برای من نوجوان دستورات و الگویی طرح ریزی شده است.

واهبی زاده اظهار داشت: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب سه قدم تعریف کردند که گام اول خودسازی است یعنی ساختن یک انسان از روی برنامه انسان آفرین خداوند متعال که در قالب دین توسط پیامبران و امامان ابلاغ شده  است، دومین قدم جامعه پردازی است یعنی پردازش جامعه براساس الگوی دینی که اگر در اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش گام دوم انقلاب و همایش «نور چشم« در شهرستان دنا+تصویر و فیلم

همایش گام دوم انقلاب و همایش «نور چشم« در شهرستان دنا+تصویر و فیلم