مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-30سياسي

دستیابی به دانش فنی تولید رنگ های اَبر آبگریز و نانو پوشش شفاف


یک شرکت دانش بنیان به فناوری تولید رنگ اَبر آبگریز و نانو پوشش شفاف دست یافته است؛ رنگ ها و پوشش هایی که دارای پایداری منحصربه فرد در برابر عوامل جوی، - رطوبت محیط و اشعه UV بوده و خاصیت خودتمیزشوندگی بسیار بالایی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نیما حق شناس، رییس هیات مدیره این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده است، گفت: تیم ما پیش از این سابقه تحقیقات گسترده در حوزه رنگ را داشته است و به تازگی توانسته رنگ و پوشش اَبرآبگریز فرموله و تولید کند.

رنگ و پوشش نانویی به دلیل ابرآبگریزی (زاویه تماسی قطره بیش از 150 درجه) دارای پایداری منحصربه فرد در برابر عوامل جوی، رطوبت محیط و اشعه UV است و خاصیت خودتمیزشوندگی بسیار بالایی دارد و آلودگی و کثیفی بر روی سطح نما باقی نمی ماند.

این رنگ و پوشش نانو، چسبندگی بالا به سطوح گچی، سیمانی، بتنی، آجری، فلزی و سمنت برد دارند، بنابراین به منظور رنگ آمیزی و حفاظت از انواع المان های خارجی ساختمان کاملاً مناسب هستند.

وی با بیان اینکه محصولات دانش بنیان این شرکت دارای گواهی ابرآبگریزی از دانشگاه شریف و پژوهشگاه رنگ هستند، افزود: ما از سال گذشته فرایند تحقیق و توسعه را به ثمر رساندیم و وارد مرکز رشد دانشگاه شاهد شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به دانش فنی تولید رنگ های اَبر آبگریز و نانو پوشش شفاف

دستیابی به دانش فنی تولید رنگ های اَبر آبگریز و نانو پوشش شفاف