مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-19سياسي

پلیس امنیت اقتصادی یکی از فاکتورهای مؤثر در ترانزیت است


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: یکی از فاکتورهای مؤثر در ترانزیت، پلیس امنیت اقتصادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز پنج شنبه 27 مهرماه، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در اولین اجلاس جهادگران اقتصادی ایران به روابط اقتصادی اشاره و اظهار داشت : اگر ما روابط اقتصادی محکمی با همسایگان داشته باشیم به صورت پیش فرض امنیت و سیاست را به همراه خواهد داشت؛ این سیاست همزمان با کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین و شرق آسیا و آفریقا هم هست.

صفری تصریح کرد: آینده جمهوری اسلامی ایران در آفریقاست و در تمام زمینه ها ما می توانیم حضور قوی داشته باشیم که متأسفانه در این چند ساله فرصت ها را از دست دادیم و دیگر کشورها جایگزین ما شدند.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه ما در وزارت خارجه حدود 12 فاکتور برای اینکه بتوانیم برای کشور ارزآوری کرده و صادرات و انتقال تکنولوژی انجام دهیم ، تالیف کردیم گفت: در حوزه صدور خدمات مهندسی از مسائل بسیار مهمی که آن را دنبال می کنیم، بخش های نیروگاه سازی، جاده سازی و ساختمان سازی است.

وی با اشاره به اینکه ترانزیت مساله بسیار مهمی است که برایمان ارزآوری کرده و نیاز به سرمایه گذاری چندانی هم ندارد افزود: ترانزیت ارزآوری بالایی دارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس امنیت اقتصادی یکی از فاکتورهای مؤثر در ترانزیت است

پلیس امنیت اقتصادی یکی از فاکتورهای مؤثر در ترانزیت است