مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-17سياسي

بازی سازان از شخصیت جذاب محیط بان استفاده کنند


رییس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فرد محیط بان می تواند در بازی های رایانه ای به عنوان یک شخصیت مطرح باشد چون هم جذاب و هم در جامعه امروز ما کلمه مقدسی است.

- رییس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فرد محیط بان می تواند در بازی های رایانه ای به عنوان یک شخصیت مطرح باشد چون هم جذاب و هم در جامعه امروز ما کلمه مقدسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر ابوالقاسم موسوی در یک برنامه رادیویی درباره ظرفیت های شخصیت پردازی برای ارتقای فرهنگ در حوزه محیط زیست اظهارکرد: ما دولتمردان معتقدیم که اگر وظایف ما مردمی نشود، موفق چندانی نخواهیم داشت کمااینکه اصل 50 قانون اساسی نیز حفاظت از محیط زیست را یک وظیفه همگانی می داند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت و مأموریت سازمان محیط زیست با سلامت، زندگی و حیات مردم سروکار دارد، افزود: ما در حوزه آموزش محیط زیست اقداماتی مختلفی از جمله آموزش چهره به چهره و آموزش مجازی را انجام دادیم و مشارکت مردم را جلب کردیم.

رییس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط بان سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: از زمانی که بازی های رایانه ای و گیمرها مطرح شده و تعداد قابل توجهی از جوانان و نوجوانان و حتی میانسالان کشورمان وقت زیادی را به بازی و سرگرمی اختصاص داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی سازان از شخصیت جذاب محیط بان استفاده کنند

بازی سازان از شخصیت جذاب محیط بان استفاده کنند