مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-13سياسي

مدیران پیگیری مشکلات مردم را رها نکنند


امام جمعه میناب ضمن تقدیر از حرکت جهادی استاندار هرمزگان ومدیران اجرایی استان برای حل مشلات مردم در روزگذشته گفت: پیگیری مشکلات از سوی مدیران هم باید جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام والمسلمین محسن ابراهیمی در خطبه های نمازجمعه امروز شهرستان با اشاره به رویداد هایی به وجود آمده در منطقه وموضوع  امروز مردم فلسطین اظهار داشت: موضوع مردم فلسطین در غزه امروز درد جهان اسلام است و طوفان بزرگی که در غزه به وجود آمده است را باید نشان شجاعت گروهای مقاومت وحماس در دفاع از کشور خود دانست.

وی افزود: این شجاعت را که سبب ترس صهیونیست ها شده است را به مردم فلسطین و گروهای مقاومت تبریک عرض میکنم و این شجاعت را همه  کشورهای جهان اسلام تحسین کرده اند و از آنها حمایت خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان میناب گفت: جهانیان این شکست صهیونیست ها را در تاریخ وقایع جهانی ثبت خواهند کرد و بی شک رژیم غاصب صهیونیست پاسخ محکم تری را از جوانان وگروههای مقاومت دریافت می کنند.

ابراهیمی عنوان کرد: حمله گروههای مقاومت بر علیه صهیونیستها مستمر ادامه خواهد داشت و این هیمنه ای که رژیم صهیونیستی به راه انداخته است از بین می رود.

وی با بیان اینکه این طوفانی که آغاز شده است تا محو رژیم غاصب اسراییل  ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: همه مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران پیگیری مشکلات مردم را رها نکنند

مدیران پیگیری مشکلات مردم را رها نکنند