مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 23:252023-10-22ورزشي

بهره ‍برداری از بزرگترین دیواره سنگ نوردی بولدرینگ شمال کشور در گیلان


در جریان سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان بزرگترین دیواره سنگ نوردی بولدرینگ شمال کشور در گیلان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، برنا فیروزی معاون وزیر ورزش و جوانان امروز برای افتتاح چند پروژه عمرانی حوزه ورزش و همچنین بازدید از چند ورزشگاه وارد استان گیلان شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در بدو ورود به گیلان با خانواده شهید علیرضا نامدار در رشت دیدار و به درد و دل این خانواده شهید گوش فرا داد.

ویژگی زندگی شهدا برای نسل جدید بازگو شود برنا فیروزی در این دیدار با بیان اینکه ویژگی شهدا و به ویژه شهدای ورزشکار باید برای نسل جدید بازگو شود، اظهار کرد: ما در کشور امنیت، آسایش و اقتدار نظام اسلامی و جهان اسلام را مدیون خون مطهر شهدا هستیم.

  وی فرهنگ آزادی خواهی، جهاد و شهادت را بهترین فرهنگ در کشور دانست و گفت: مادران و پدران شهدا اسوه فرهنگ جهاد، آزادگی، ایثار و شهادت هستند.

  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با تأکید بر لزوم توجه به سیره زندگی شهید نامدار و دیگر شهدای گیلان، بیان کرد: شهید نامدار مسیر طلایی را برای زندگی برگزید و جاودانه شد و اکنون به عنوان یک الگوی اثرگذار در زندگی فردی و اجتماعی تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره ‍برداری از بزرگترین دیواره سنگ نوردی بولدرینگ شمال کشور در گیلان

بهره ‍برداری از بزرگترین دیواره سنگ نوردی بولدرینگ شمال کشور در گیلان